dimecres, 4 de juny del 2008

Llei d'educació (Carta publicada a La Vanguardia)


Publicada a La Vanguardia. http://www.lavanguardia.es/lv24h2007/20080604/53471581024.html
feu comentaris!!!

Senyor conseller d´Educació: Dilluns vaig assistir a la conferència que va donar al Cercle Financer de La Caixa, sobre l´avantprojecte de la llei d´Educació de Catalunya. Vaig sentir moltes vegades les paraules progrés, reforma, país, Estatut, repte... però molt poques vegades les paraules mare, pare, fill o família.

Vaig sentir parlar de transparència i compromís, però no vaig sentir parlar d´un nou sistema de finançament per a les escoles. Vaig sentir una lloança a les al · legacions fetes pels sindicats a l´avantprojecte, però vaig sentir el descrèdit i menysvaloració a les 225.000 al · legacions fetes per mares i pares de Catalunya. Senyor conseller: Per què, malgrat les seves paraules, tinc la sensació que li fa por l´escola concertada, que té por al dret dels pares de triar un centre per als seus fills, que té por de la llibertat?

Senyor conseller: Davant la seva actuació agressiva contra l´escola concertada, als pares i mares només ens queda expressar el nostre rebuig i manifestar-nos.

Joan Carles Torregrosa