dimecres, 11 de juny del 2008

NO US DESANIMEU !!!!!



Escric aquestes 4 ratlles després d’alguna conversa que he mantingut avuí amb alguns dels “centenars d’estudiants” que ens vàrem manifestar ahir. Tots sabem els que erem i que molts ja fa uns quants anys que vàrem deixar de ser oficialment estudiants (tot i que seguim estudiant).

Jo segueixo igual d’engrescat i animat a seguir lluitant pels meus drets i els de la nostra família. M’està servint per a seguir educant els nostres fills (que també eren a la manifestació) el que suposa defensar el que un creu, i que per molts entrebancs que ens posin no ens cansarem de lluitar, mirant sempre endavant.

Però si no ens fan cas !!!!!!, diran alguns. I a mi què !!! els dic jo. No deixaré de lluitar pel que defenso i crec. Carai, però si estem en una societat que porta anys dormida, ¿què us pensàveu que tothom despertaria de cop (mitjans, pares, coneguts, amics)? Portem massa anys en una societat cómode on tot ens ha vingut més o menys donat, i només uns pocs han seguit lluitant. Jo m’incloc en els que ha estat dormit fins ara, però gràcies a Deu, el Sr. Maragall m’ha despertat, i m’està ajudant a ser millor pare i ciutadà.

¿Què faré doncs? Seguiré escrivint, educant els meus fills, estalviant, preocupant-me de ser menys egoïsta, volcant-me més en la família, seguir treballant per a construir un mon millor, i també apuntant-me a totes aquelles iniciatives que vagin en la línia del projecte familiar que defensem a casa, mirant menys televisió i llegint més.

Ara a les 21:30h del dia 10-Juny-2008 acabaré d’escriure aquestes 4 reflexions i m’aniré tranquilament a mirar TV3. Si precisament TV3. Em posaré en el sofà amb un bloc de notes i un bolígraf a veure Vent del Plà i demà el Telenotícies, i em dedicaré a apuntar tots els anunciants que van sortint. Diuen que estem en época de crisis, i que hem de procurar estalviar i apretar-nos el cinturó. Doncs bé, jo des de casa i a la meva manera exerciré els meus drets de vetllar per l’economia familiar i refarem els pressupostos familiars i les llistes de la compra començant per retallar algunes despeses en aquells productes i/o serveis que s’anunciin a TV3 durant l’emissió del Telenotícies i Vent del Plà.

Ànim que això no ha fet més que començar. És una carrera de fons a mig termini, i per anar avançant s’han d’anar donant passes. I si tot i així continuen amb les seves (penseu que estan en un estat de coma vegetatiu, egoïsme i borreguisme recalcitrant) almenys haureu crescut com a persones i pares, i haureu contribuit a crear un món millor i més lliure !!!!!

Finalment us adjunto una frase Anònima que en el seu dia em va impactar molt per la seva profunditat, i que crec que bé ni que pintada per aquesta ocasió :

Dintre de 100 anys no importarà
el tamany de la casa en què hagi viscut,
ni el cotxe que hagi conduït,
ni els zeros que hagi pugut tenir el meu compte corrent,
però si he estat important en la vida d’un nen,
hauré contribuït a crear un món millor



Rafael Faus Masifern